Van het vissersplaatsje naar?

15 mei 2015 - Kvam, Noorwegen

Nu zit ik weer met internet onderweg en ga ik de volgorde van dagen doen.Maar dat valt niet mee.Onderweg al een paar dagen verder en het is zo'n ontstellend mooie vakantie dat het lastig is om chronologisch de route te blijven vervolgen.Morgen kunnen we bij de poolcirkel zijn.Het weer werd toen we naar Trondheim en verder gingen steeds beter.Kees heeft zelfs zijn trui uit bij de picknick.Even wat algemene dingen.Elke dag de auto uit en in pakken is inmiddels routine en we voelen ons onmiddellijk thuis in de hutjes waarin we verblijven.Sterker nog in het visplaatsje waar we een prachtige accommodatie hadden voelden we ons op visite. Kees,de Auto en ik zijn een drie-eenheid en dat voelt goed.Alles in de auto heeft een bestemming en plaats.'s Morgens wakker worden onszelf verzorgen koffie zetten en opruimen.Dat gaat allemaal feilloos binnen het uur is alles aan boord en de hut en wijzelf schoon.Dan op weg en kijken waar we weer onderdak kunnen krijgen.Onbekende bestemming maar alles is zo ongelooflijk mooi dat onderdak eigenlijk van een ondergeschikt belang is.Belangrijkste is een bed waar we onze dekbedden kunnen neerleggen.