Eindelijk op de boot.

6 mei 2015 - Bergen, Noorwegen

Nu de incheck aan boord van het grote schip.We moesten als op een grote rotonde steeds in de rondte alvorens we de auto kwijt konden.Koffertje en tasje eruit en naar de hut.Natuurlijk weer vergeten te kijken waar we precies stonden dus even terug en we konden aan onze bootreis beginnen.We keken onze ogen uit.Jemig wat worden die boten mooi en luxe.We hadden een heerlijke hut met een groot raam.Gelukkig aan de goede kant zodat we heerlijk konden genieten de volgende ochtend van de kliffen van Noorwegen.Heerlijk buffet genuttigd nog even gedanst en toen naar bed want om 6.30 zou de boot in Stavanger passagiers uitlaten en we waren te bang om dat te missen.Dat bleek overigens niet eens nodig want om 6 uur schalde er door de hut dat we Stavanger aan gingen doen.We schrokken ons rot sliepen net.Ik ging gelijk buiten kijken maar Kees dacht het zal me worst zijn ik lig te lekker.Het was werkelijk indrukwekkend om zo langs Noorwegen te varen.Prachtig allemaal maar we hadden een ontbijt ook besproken dus dat gingen we doen.Eigenlijk onnodig allemaal want het ene buffet was zo lekker daar kon je werkelijk een dag erna nog op teren dus het ontbijtbuffet was grotendeels fruit en drinken.Kees en ik hebben overigens een begin gemaakt met het maken van selfies Volgens mij hadden wij daar niet alleen lol om.Ze gingen voor geen meter maar we hebben wel enorm moeten lachen.We hopen uiteindelijk nog met een leuke selfie te komen.We waren wel geroerd dat we nu eindelijk in Bergen waren maar dat was gauw over toen we de drukte in moesten naar onze hut maar dat morgen.

1. Rob & Anna:
    29 mei 2015
    Wel zo'n... ahhhh... veertig jaar geleden heb ik ook de bootreis naar Bergen gemaakt, en dat komt nu allemaal weer boven, bij jullie reisblog.

Wij hadden destijds ook zo'n fantastisch buffet (waar je zo dagenlang genoeg aan had) herinner ik me ineens.

En de aankomst in Noorwegen... om met dat gigantische schip de fjorden binnen te varen!

Leuk, hoor, Henny & Kees!