Vanaf Henstedt naar Hirtshals Denemarken.

5 mei 2015 - Hirtshals, Denemarken

's Morgens 5 mei vertrekdag naar de boot.En Bregje jarig.
Niet wetende hoever en wanneer we wifi zouden hebben alvast een whats Appie klaargezet.
Het schattige appartement opgeruimd.auto ingeruimd ,Afscheid genomen van een der gastheren en daar gingen we..
we waren vrij snel Flensburg voorbij en daar was een Scandinavianpark en daar wilden we wel even neuzen.Nou dat was groot.Voornamelijk Denen kwamen daar hun boodschappen doen.Verder is er weinig te melden over de rit door Denemarken.saai vooral.
We wilden op tijd bij de boot zijn en dat waren we.
drie uur te vroeg.Dan Hirtshals even in..Niets te doen en het regende.
Later op de kade waar we ingecheckt werden ging de zon schijnen en dat was wel even lekker want in de terminal stond een apparaat en daar wilden we wel chocomel uit om te warmen.geld erin en wat kwam er....een scheef hangend bekertje en ook de stroom chocomel.troep dus.Maar bij het wisselgeld kwam ook het andere geld terug.Nog een keer geprobeerd en jawel nu goed.Kees dacht ik ook.En ja hoor een scheef bekertje met hetzelfde resultaat.Maar zei Kees ik krijg toch mijn geld terug dus het was te proberen.Niet dus Kees kreeg niets terug.Als je ergens de slappe lach van kunt krijgen.daar dus van.Nu ik het schrijf zitten we weer in een deuk.